Digitale nieuwsbrieven worden goed gelezen. Door middel van een nieuwsbrief kan de ontvanger op een snelle manier informatie opnemen. Via een link is het mogelijk om meteen te reageren op een oproep, actie of vraag. Into M verzorgt prettig leesbare nieuwsbrieven met gevarieerde en actuele onderwerpen.

intom mailing m blox
Deze nieuwsbrieven kunnen zijn toegespitst op jouw bedrijf. Bijvoorbeeld over je kantoor, jouw dienstverlening, de producten die je aanbiedt of een uitnodiging voor een netwerkactiviteit als een wijnproeverij. Dat bepaal je zelf. Heb je geen inspiratie, dan verzorgt Into M de inhoud voor je. De onderwerpen variëren van nice-to-know tot need-to-know. Kortom: informatief en ontspannend. Maar ook zodanig geschreven dat de inhoud ook bij de ‘scannende’ lezer blijft hangen.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om speciale nieuwsbrieven te versturen. Denk hierbij aan een verjaardagsmail, een paasmail, een valentijnsmail of een mail rondom een bepaald evenement.

Wil je jouw data verrijken? Ook hier kan Into M je met gerichte mailacties van dienst zijn.

Resultaten van jouw mailing

Uiteraard wil je als ondernemer ook weten of de informatie in de nieuwsbrieven wordt gelezen. Into M brengt in kaart welke artikelen de ontvanger heeft gelezen. Dat is handig om een klant gericht te benaderen. In deze rapportages zie je ook welke mailadressen niet meer werken zodat je alijd een up-to-date klantenbestand hebt.

Wil je een enquête houden onder jouw klanten? Into M biedt deze mogelijkheid als extra optie aan.

 

Bekijk ook onze andere M-blox:

Social media Adverteren op social media Marketingondersteuning

Nieuws

Wereld Back-updag

Wereld Back-updag is op 31 maart, de dag vóór de internationale dag van de grapjes. Dat is niet toevallig. Het herinnert mensen eraan dat ze zich niet in de maling moeten laten nemen in de digitale wereld. Als je computer of smartphone het begeeft, dan wil je niet dat alle bestanden verloren gaan. Daarom is een back-up van cruciaal belang. Lees meer »

Fit als ondernemer? Dat doe je zo!

Het internet staat er vol mee, blogs en video’s van mensen die een gezonde leefstijl promoten. De een kiest voor elke dag sporten, de ander voor een specifiek dieet. Ook de mentale gezondheid staat steeds vaker centraal. Productiviteit en discipline komen daarin terug, maar dat is lang niet alles. Ook tijd met vrienden en familie is belangrijk. En vlak rust niet uit; af en toe is het heel gezond om lekker te niksen. Lees meer »

Doe jij al aan nazorg?

De nazorgmodules zijn beschikbaar voor relaties die de particuliere nieuwsbrief versturen via Into M. Via onze nieuwsbrieven houd je je klanten op de hoogte van ontwikkelingen op financieel gebied. Met de Financiële APK ga je nog een stap verder. Je ondersteunt je klanten bij verschillende financiële vraagstukken en ontwikkelingen in verschillende fases van hun leven. Lees meer »

Threads is de veelbelovende vervanger van X

Threads is een veelbelovend nieuw social media platform. Het heeft qua uiterlijk en gebruiksgemak veel weg van X, het voormalige Twitter. Met dat platform gaat het al lange tijd minder goed. Meta besloot een vervanger te maken, dat werd Threads. Lees meer »

Jouw bedrijf makkelijk vindbaar via Google? Zo regel je dat!

Even Googlen, we doen het bijna automatisch wanneer we op zoek zijn naar informatie. Er is ontzettend veel informatie online beschikbaar en dat is handig. Zoek je naar een fietsenmaker in de buurt, dan voorziet Google je van een lijstje met bedrijven. Ook jouw bedrijf is waarschijnlijk aan Google toegevoegd. Vaak gaat dit automatisch, bijvoorbeeld omdat een bedrijf ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel. Lees meer »

Aanpassingen in de artikelen

De digitale wereld van marketing en communicatie verandert snel. Daarom zijn wij constant bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Vanaf deze maand gaan we twee wijzigingen doorvoeren met betrekking tot de artikelen op de website intonieuws.nl (waar de artikelen voor de nieuwsbrief te vinden zijn). Lees meer »

Dit is het begin van een betere nachtrust

Het werk gaat altijd door, zeker nu we veel remote kunnen werken. Nog even iets afmaken voordat je naar huis gaat, in de avond nog snel een presentatie checken of toch nog een mailtje beantwoorden. Voor sommige mensen leidt dit drukke werkleven tot stressklachten. Lees meer »

De zin en onzin van kantoortaal

Als het aankomt op kantoortaal, zijn er twee kampen. De voorstanders zien het als een effectieve en professionele manier van communiceren. De tegenstanders zien vooral nikszeggende en ingewikkelde termen voor alledaagse taken. Lees meer »

Beveilig je social media simpel en snel

Linkjes met berichten als: ‘Ben jij het op dit filmpje’ of ‘je hebt een prijs gewonnen’. Veel mensen ontvangen dergelijke berichten regelmatig. Klik je op de link, dan kunnen hackers achter persoonlijke informatie komen. Onder andere de wachtwoorden van social media-accounts zijn erg gewild door hackers. Lees meer »