De klant staat altijd op één. Bij dienstverlenende beroepen draaien veel van de werkzaamheden om de klant. Door de pandemie is een goede klantervaring nog belangrijker geworden. Waarom?

Klantervaring

Door het coronavirus is het koopgedrag van mensen veranderd.

De prijs van een product of dienst is voor mensen niet altijd meer de belangrijkste factor. Klanten hechten steeds meer waarde aan een goede klantervaring, denk bijvoorbeeld aan een behulpzame klantenservice.

Het blijkt dat veel mensen na twee slechte klantervaringen al afhaken. Zij gaan dan op zoek naar een andere aanbieder. Een goede reden om je dienstverlening nog eens onder de loep te nemen, zeker in crisistijd.

Snel en goed

Goede bereikbaarheid, snel reactie en een eerlijk advies is voor veel mensen heel belangrijk. Daarnaast hechten klanten veel waarde aan gemak. De mogelijkheid om snel en gemakkelijk zaken te regelen zorgt voor een betere klantervaring.

Voor veel klanten is dit in de onzeker tijd waarin we nu leven extra belangrijk. Klanten blijven eerder trouw aan een bedrijf als zij tijdens de coronacrisis goed zijn geholpen. Een win-winsituatie voor iedereen!

Documenten

NIEUWSBRIEF

 Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

                    

Go to top