Een eigen artikel in de nieuwsbrief is een mooie aanvulling op de informatieve artikelen die Into M iedere maand verzorgt. In je eigen artikel kun je meer specifieke en persoonlijke informatie delen over jouw kantoor. Denk bijvoorbeeld aan de introductie van een nieuwe collega, een leuke actie omdat je een bepaald aantal jaar bestaat, een bericht over een leuke attentie die je hebt gekregen van een tevreden klant of een beschrijving van successen die je hebt behaald.

Betrokkenheid en binding

Er zijn eindeloos veel mogelijkheden om je nieuwsbrief persoonlijker en daarmee authentieker te maken. Lezers vinden het vaak erg leuk om dergelijke persoonlijkere informatie te lezen. Zo voelen zij zich mee betrokken bij je kantoor. Dat zorgt weer voor een betere binding en een langdurige relatie.

Denk bij het aanleveren van een eigen artikel ook altijd aan een passende afbeelding, bijvoorbeeld een portret van de collega die aan het woord is. Ook een leuke teamfoto doet het vaak erg goed.

Nieuw mailadres

Heb je een eigen artikel? Dan kun je het document en de afbeelding vanaf nu verzenden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Het artikel komt dan meteen binnen bij de mensen die ermee aan de slag gaan. Het kan handig zijn om dit mailadres goed om te slaan in je digitale adressenboek. Zo heb je altijd het juiste mailadres bij de hand.

Het aanleveren van eigen artikelen kan tot de vrijdag voor verzending van de nieuwsbrief (op donderdag).

Heb je vragen over de eigen artikelen? Laat het gerust weten.

Into M ondersteunt jouw organisatie met:

De inzet van social media

Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.

Meer info »

Adverteren op social media

Genereer aandacht door te adverteren via social media.

Meer info »

Prettig leesbare mailings

Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.

Meer info »

Marketing­­ondersteuning

Vormgeven van een goed marketing- en communicatieplan.

Meer info »