Digitale nieuwsbrieven worden goed gelezen. Door middel van een nieuwsbrief kan de ontvanger op een snelle manier informatie opnemen. Via een link is het mogelijk om meteen te reageren op een oproep, actie of vraag. Into M verzorgt prettig leesbare nieuwsbrieven met gevarieerde en actuele onderwerpen.

intom mailing m blox
Deze nieuwsbrieven kunnen zijn toegespitst op jouw bedrijf. Bijvoorbeeld over je kantoor, jouw dienstverlening, de producten die je aanbiedt of een uitnodiging voor een netwerkactiviteit als een wijnproeverij. Dat bepaal je zelf. Heb je geen inspiratie, dan verzorgt Into M de inhoud voor je. De onderwerpen variëren van nice-to-know tot need-to-know. Kortom: informatief en ontspannend. Maar ook zodanig geschreven dat de inhoud ook bij de ‘scannende’ lezer blijft hangen.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om speciale nieuwsbrieven te versturen. Denk hierbij aan een verjaardagsmail, een paasmail, een valentijnsmail of een mail rondom een bepaald evenement.

Wil je jouw data verrijken? Ook hier kan Into M je met gerichte mailacties van dienst zijn.

Resultaten van jouw mailing

Uiteraard wil je als ondernemer ook weten of de informatie in de nieuwsbrieven wordt gelezen. Into M brengt in kaart welke artikelen de ontvanger heeft gelezen. Dat is handig om een klant gericht te benaderen. In deze rapportages zie je ook welke mailadressen niet meer werken zodat je alijd een up-to-date klantenbestand hebt.

Wil je een enquête houden onder jouw klanten? Into M biedt deze mogelijkheid als extra optie aan.

 

Bekijk ook onze andere M-blox:

Social media Adverteren op social media Marketingondersteuning

Nieuws

Het is Wereld Drop Dag; wie trakteer jij?

Op 12 april is het zover: Wereld Drop Dag. Ze verzinnen tegenwoordig ook overal een nationale of internationale dag voor. Wereld Drop Dag is een uitgelezen moment om je collega’s, vrienden of familie eens te trakteren op dit heerlijke snoepgoed. Lees meer »

De kracht van afbeeldingen

Mensen worden online overladen met informatie. Alles lezen is onmogelijk, daarom maakt ons brein – soms bewust, maar vaak ook onbewust – een selectie. De afbeelding is een belangrijke factor waarop mensen beslissen een artikel wel of niet te lezen. Dat maakt de afbeelding een waardevol onderdeel van het artikel. Lees meer »

Stijgend aantal zzp’ers biedt kansen

Het aantal zelfstandigen zonder personeel is de afgelopen tien jaar bijna verdubbeld. De vrijheid en het ondernemerschap spreekt mensen aan. De tijd van vaste banen lijkt voorbij. Het stijgende aantal zzp’ers biedt kansen. Welke? Lees meer »

Wereld Back-updag

Wereld Back-updag is op 31 maart, de dag vóór de internationale dag van de grapjes. Dat is niet toevallig. Het herinnert mensen eraan dat ze zich niet in de maling moeten laten nemen in de digitale wereld. Als je computer of smartphone het begeeft, dan wil je niet dat alle bestanden verloren gaan. Daarom is een back-up van cruciaal belang. Lees meer »

Fit als ondernemer? Dat doe je zo!

Het internet staat er vol mee, blogs en video’s van mensen die een gezonde leefstijl promoten. De een kiest voor elke dag sporten, de ander voor een specifiek dieet. Ook de mentale gezondheid staat steeds vaker centraal. Productiviteit en discipline komen daarin terug, maar dat is lang niet alles. Ook tijd met vrienden en familie is belangrijk. En vlak rust niet uit; af en toe is het heel gezond om lekker te niksen. Lees meer »

Doe jij al aan nazorg?

De nazorgmodules zijn beschikbaar voor relaties die de particuliere nieuwsbrief versturen via Into M. Via onze nieuwsbrieven houd je je klanten op de hoogte van ontwikkelingen op financieel gebied. Met de Financiële APK ga je nog een stap verder. Je ondersteunt je klanten bij verschillende financiële vraagstukken en ontwikkelingen in verschillende fases van hun leven. Lees meer »

Threads is de veelbelovende vervanger van X

Threads is een veelbelovend nieuw social media platform. Het heeft qua uiterlijk en gebruiksgemak veel weg van X, het voormalige Twitter. Met dat platform gaat het al lange tijd minder goed. Meta besloot een vervanger te maken, dat werd Threads. Lees meer »

Jouw bedrijf makkelijk vindbaar via Google? Zo regel je dat!

Even Googlen, we doen het bijna automatisch wanneer we op zoek zijn naar informatie. Er is ontzettend veel informatie online beschikbaar en dat is handig. Zoek je naar een fietsenmaker in de buurt, dan voorziet Google je van een lijstje met bedrijven. Ook jouw bedrijf is waarschijnlijk aan Google toegevoegd. Vaak gaat dit automatisch, bijvoorbeeld omdat een bedrijf ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel. Lees meer »

Aanpassingen in de artikelen

De digitale wereld van marketing en communicatie verandert snel. Daarom zijn wij constant bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Vanaf deze maand gaan we twee wijzigingen doorvoeren met betrekking tot de artikelen op de website intonieuws.nl (waar de artikelen voor de nieuwsbrief te vinden zijn). Lees meer »