Digitale nieuwsbrieven worden goed gelezen. Door middel van een nieuwsbrief kan de ontvanger op een snelle manier informatie opnemen. Via een link is het mogelijk om meteen te reageren op een oproep, actie of vraag. Into M verzorgt prettig leesbare nieuwsbrieven met gevarieerde en actuele onderwerpen.

intom mailing m blox
Deze nieuwsbrieven kunnen zijn toegespitst op jouw bedrijf. Bijvoorbeeld over je kantoor, jouw dienstverlening, de producten die je aanbiedt of een uitnodiging voor een netwerkactiviteit als een wijnproeverij. Dat bepaal je zelf. Heb je geen inspiratie, dan verzorgt Into M de inhoud voor je. De onderwerpen variëren van nice-to-know tot need-to-know. Kortom: informatief en ontspannend. Maar ook zodanig geschreven dat de inhoud ook bij de ‘scannende’ lezer blijft hangen.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om speciale nieuwsbrieven te versturen. Denk hierbij aan een verjaardagsmail, een paasmail, een valentijnsmail of een mail rondom een bepaald evenement.

Wil je jouw data verrijken? Ook hier kan Into M je met gerichte mailacties van dienst zijn.

Resultaten van jouw mailing

Uiteraard wil je als ondernemer ook weten of de informatie in de nieuwsbrieven wordt gelezen. Into M brengt in kaart welke artikelen de ontvanger heeft gelezen. Dat is handig om een klant gericht te benaderen. In deze rapportages zie je ook welke mailadressen niet meer werken zodat je alijd een up-to-date klantenbestand hebt.

Wil je een enquête houden onder jouw klanten? Into M biedt deze mogelijkheid als extra optie aan.

 

Bekijk ook onze andere M-blox:

Social media Adverteren op social media Marketingondersteuning

Nieuws

Vanaf nu kun je hersenspinsels naar jezelf WhatsAppen

Je herkent het gevoel vast wel: je loopt op straat en ineens bedenk je dat je die ene collega nog moet bellen, dat je een familielid nog moet feliciteren met een belangrijke gebeurtenis of dat je straks echt niet moet vergeten om melk te halen. Er bestaan verschillende apps om dergelijke zaken te noteren, maar er is nu een nog snellere manier. Je kunt jezelf namelijk gewoon een appje sturen. Lees meer »

9 januari: dé nationale dag om je bureau op te ruimen

Ja, een speciale, nationale dag om je bureau op te ruimen bestaat echt! En deze dag is ook niet voor niks in januari. Met een opgeruimd bureau werken we namelijk allemaal een stuk fijner. Je raakt minder snel afgeleid, dat maakt concentreren makkelijker en daarmee ben je productiever.   Lees meer »

Verduurzaming vergemakkelijken met Positief Wonen

Veel mensen willen hun huis verduurzamen, maar lopen tegen verschillende problemen aan. Hoe zorg je voor financiering van verduurzamende maatregelen en hoe pak je de verduurzaming aan? Lees meer »

Een extra feestelijk artikel

De kerstperiode is een goed moment om extra onder de aandacht te komen bij je klanten en relaties. Je kunt hen bedanken voor het afgelopen jaar en aangeven dat je ook in het nieuwe jaar weer voor hen klaarstaat. De nieuwsbrieven die we rond de feestdagen versturen, voorzien we daarom van een leuke kerstboodschap. Dit plaatsen we in een artikel bovenaan de nieuwsbrief. Uiteraard voegen we ook een feestelijke afbeelding toe. In consumentennieuwsbrief wensen we de lezers fijne feestdagen. Deze nieuwsbrief versturen we op 15 december. In de zakelijke nieuwsbrief, die we op 4 januari versturen, wensen we lezers een mooi 2023. Lees meer »

Hoe ziet jouw kerstgroet eruit?

Met een kerst- of nieuwjaarswens via de mail kun je op een leuke en laagdrempelige manier onder de aandacht komen bij je klanten. Een mooie of grappige wens tovert een gegarandeerd een glimlach op het gezicht van je klanten en relaties in de donkere dagen voor kerst. Lees meer »

Haal meer omzet uit de klantgroep senioren

Iedere levensfase brengt andere vragen en uitdagingen op financieel gebied met zich mee. Dat geldt natuurlijk ook voor senioren. Het kan interessant zijn om extra aandacht te besteden aan deze groep (potentiële) klanten, bijvoorbeeld met betrekking tot seniorenhypotheken. Maar hoe bereik je deze klantgroep op een passende manier? Lees meer »

Waarom zie je lege velden in de rapportage?

Er is een goede reden voor de lege velden die je soms in de rapportage tegen zult komen. Dit heeft alles te maken met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Ons nieuwe systeem is namelijk helemaal AVG-proof en daarmee toekomstbesteding. Lees meer »

Datum rapportage nieuwsbrief mei

Normaal gesproken zou de rapportage van de nieuwsbrief op 26 mei verstuurd worden, precies een week na de verzending. Dit valt echter op Hemelvaartsdag, een landelijke vrije dag. Daarom versturen we de rapportages deze maand niet op donderdag maar op vrijdag, 27 mei. Lees meer »

Aanpassingen in het template van de nieuwsbrief

De afgelopen zomer hebben we gebruikt om alle gegevens over te zetten naar ons nieuwe systeem. Zo zijn we weer helemaal klaar voor de toekomst. Lees meer »