Digitale nieuwsbrieven worden goed gelezen. Door middel van een nieuwsbrief kan de ontvanger op een snelle manier informatie opnemen. Via een link is het mogelijk om meteen te reageren op een oproep, actie of vraag. Into M verzorgt prettig leesbare nieuwsbrieven met gevarieerde en actuele onderwerpen.
Deze nieuwsbrieven kunnen zijn toegespitst op jouw bedrijf. Bijvoorbeeld over je kantoor, jouw dienstverlening, de producten die je aanbiedt of een uitnodiging voor een netwerkactiviteit als een wijnproeverij. Dat bepaal je zelf. Heb je geen inspiratie, dan verzorgt Into M de inhoud voor je. De onderwerpen variëren van nice-to-know tot need-to-know. Kortom: informatief en ontspannend. Maar ook zodanig geschreven dat de inhoud ook bij de ‘scannende’ lezer blijft hangen.
Daarnaast heb je de mogelijkheid om speciale nieuwsbrieven te versturen. Denk hierbij aan een verjaardagsmail, een paasmail, een valentijnsmail of een mail rondom een bepaald evenement.
Wil je jouw data verrijken? Ook hier kan Into M je met gerichte mailacties van dienst zijn.
Resultaten van jouw mailing
Uiteraard wil je als ondernemer ook weten of de informatie in de nieuwsbrieven wordt gelezen. Into M brengt in kaart welke artikelen de ontvanger heeft gelezen. Dat is handig om een klant gericht te benaderen. In deze rapportages zie je ook welke mailadressen niet meer werken zodat je alijd een up-to-date klantenbestand hebt.
Wil je een enquête houden onder jouw klanten? Into M biedt deze mogelijkheid als extra optie aan.
Bekijk ook onze andere M-blox:
Social media Adverteren op social media Marketingondersteuning