Threads is een veelbelovend nieuw social media platform. Het heeft qua uiterlijk en gebruiksgemak veel weg van X, het voormalige Twitter. Met dat platform gaat het al lange tijd minder goed. Meta besloot een vervanger te maken, dat werd Threads.

Even Googlen, we doen het bijna automatisch wanneer we op zoek zijn naar informatie. Er is ontzettend veel informatie online beschikbaar en dat is handig. Zoek je naar een fietsenmaker in de buurt, dan voorziet Google je van een lijstje met bedrijven. Ook jouw bedrijf is waarschijnlijk aan Google toegevoegd. Vaak gaat dit automatisch, bijvoorbeeld omdat een bedrijf ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel.

De digitale wereld van marketing en communicatie verandert snel. Daarom zijn wij constant bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Vanaf deze maand gaan we twee wijzigingen doorvoeren met betrekking tot de artikelen op de website intonieuws.nl (waar de artikelen voor de nieuwsbrief te vinden zijn).

Het werk gaat altijd door, zeker nu we veel remote kunnen werken. Nog even iets afmaken voordat je naar huis gaat, in de avond nog snel een presentatie checken of toch nog een mailtje beantwoorden. Voor sommige mensen leidt dit drukke werkleven tot stressklachten.

Als het aankomt op kantoortaal, zijn er twee kampen. De voorstanders zien het als een effectieve en professionele manier van communiceren. De tegenstanders zien vooral nikszeggende en ingewikkelde termen voor alledaagse taken.

Linkjes met berichten als: ‘Ben jij het op dit filmpje’ of ‘je hebt een prijs gewonnen’. Veel mensen ontvangen dergelijke berichten regelmatig. Klik je op de link, dan kunnen hackers achter persoonlijke informatie komen. Onder andere de wachtwoorden van social media-accounts zijn erg gewild door hackers.

Voordat we kunnen genieten van het kerstdiner, moeten er vaak nog stapels taken afgerond worden. Heb je eindelijk alles afgerond, dan wil je lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie. Toch is er nog één belangrijke taak: een goede out-of-office-mail.

Voor velen is het inmiddels vaste prik: in de nieuwsbrief van december plaatsen we een extra artikel met een kerstwens. Dit is het eerste artikel in de nieuwsbrief. Het is een leuke en laagdrempelige manier om extra onder de aandacht te komen bij klanten en relaties. Je kunt hen bedanken voor het afgelopen jaar en aangeven dat je in het nieuwe jaar weer voor hen klaarstaat.

Met een kerstgroet of nieuwjaarswens tover je gegarandeerd een glimlach op het gezicht van de ontvanger. Het is een fijne manier om je waardering te tonen aan je klanten en relaties.

Into M ondersteunt jouw organisatie met:

De inzet van social media

Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.

Meer info »

Adverteren op social media

Genereer aandacht door te adverteren via social media.

Meer info »

Prettig leesbare mailings

Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.

Meer info »

Marketing­­ondersteuning

Vormgeven van een goed marketing- en communicatieplan.

Meer info »