Into M werkt met M-Blox. Een variëteit aan diensten die stuk voor stuk jouw marketingstrategie versterken.

Het naar een hoger plan brengen van jouw relatiebeheer rust op 4 pijlers: social media, adverteren, mailings  en marketingondersteuning. Je bepaalt zelf welke M-Blox je inzet, afhankelijk van jouw strategie of wens. Alle diensten zijn via de M-Blox-formule eenvoudig op elkaar te stapelen. Je kunt ook een totaalpakket afnemen waarin alle diensten zijn vertegenwoordigd.

m blox

Social media

Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter en Youtube zijn inmiddels gemeengoed en ideaal om met jouw huidige en nieuwe klanten te communiceren. Into M waakt over een strategische inzet van social media.
Lees meer »

Adverteren op social media

Door te adverteren op social media vergroot je je naamsbekendheid, zorg je voor een (betere) herkenbaarheid van je organisatie en kun je nieuwe klanten aan je binden.
Lees meer »

Mailings

Via digitale nieuwsbrieven kan jouw klant op een snelle manier relevante informatie opnemen. Of via een link meteen te reageren op een oproep, actie of vraag. Into M verzorgt mailings met een gegarandeerd hoge conversiewaarde.
Lees meer »

Marketingondersteuning

Een goed marketing- en communicatieplan is de basis voor succesvol ondernemen. Wij hebben de professionals en expertise in huis om deze plannen vorm te geven voor jouw bedrijf.
Lees meer »

Nieuws

Een dag voor jou én je klanten

De derde vrijdag van november staat in het teken van ondernemerschap. Een mooi moment om stil te staan bij wat jij hebt bereikt, maar óók bij de ondernemers die op jou vertrouwen. Want jij helpt hen verder, elke dag weer. Deze dag is daarom niet alleen een compliment aan jou, maar ook een kans om waardering te laten zien aan je zakelijke klanten. Lees meer »

Blijf in beeld bij je prospects

Je kent het vast: een goed gesprek met een geïnteresseerde prospect, het klikt, maar uiteindelijk komt het (nog) niet tot een samenwerking. Zonde? Niet per se. Als je zorgt dat deze persoon aan je maillijst wordt toegevoegd, blijft hij jouw naam zien en jouw expertise onthouden. Zo blijft de deur open, ook als die nu nog even op een kier staat. Lees meer »

Meer omzet uit de klantgroep senioren

Iedere levensfase brengt andere vragen en uitdagingen op financieel gebied met zich mee. Dat geldt natuurlijk ook voor senioren. Het kan interessant zijn om extra aandacht te besteden aan deze groep (potentiële) klanten, bijvoorbeeld met betrekking tot seniorenhypotheken. Maar hoe bereik je deze klantgroep op een passende manier? Lees meer »

Van WeTransfer naar TransferNow

Je ontvangt regelmatig rapportages van ons. Vanaf nu doen we dat via TransferNow in plaats van WeTransfer. Voor jou verandert er niets: je blijft de bestanden gewoon via een downloadlink ontvangen. Lees meer »

Altijd onder de aandacht bij je klanten

Klanten onthouden niet vanzelf wie je bent en wat je doet. Door regelmatig van je te laten horen, zorg je dat jij de eerste bent waar ze aan denken als er iets speelt. Lees meer »

Into M 13 jaar

We begonnen 13 jaar geleden met een idee en een missie, maar zonder klanten. Gaandeweg zijn we het bedrijf en het klantenbestand steeds verder gaan uitbreiden. Er ontstonden nieuwe ideeën en sommige plannen verdwenen ook weer. We kijken altijd wat het beste past bij de behoeften van onze klanten en zorgen ervoor dat onze diensten daarop aansluiten. Lees meer »

Een vrolijke vakantiemail: zo blijf je in beeld bij je klanten

De vakantie is hét moment om te ontspannen. Even geen werk of volle agenda, maar lekker genieten van de zon. En dat geeft ruimte om terug te kijken: hoe verliep de eerste helft van 2025? En wat wil je de komende maanden nog bereiken? Lees meer »

Zomerupdate voor je nieuwsbrief: knoppen worden slimmer en mooier

De vakantieperiode is een periode om tot rust te komen, maar ook om over zaken na te denken. Wij gaan de periode niet alleen gebruiken om uit te rusten, maar ook om de buttons in de nieuwsbrief aan te passen. Zodat vanaf september iedereen de beschikking heeft over de nieuwe button. Lees meer »

LinkedIn viert zijn verjaardag: kansen voor jouw onderneming!

Sinds de oprichting op 5 mei 2003 is LinkedIn uitgegroeid tot dé ontmoetingsplek voor ondernemers en professionals. Voor MKB-bedrijven biedt LinkedIn unieke mogelijkheden om hun zichtbaarheid te vergroten, nieuwe klanten te bereiken en zakelijke relaties te versterken. Juist in een tijd waarin online netwerken steeds belangrijker wordt, kan een sterke LinkedIn aanpak hét verschil maken. Lees meer »