Into M werkt met M-Blox. Een variëteit aan diensten die stuk voor stuk jouw marketingstrategie versterken.

Het naar een hoger plan brengen van jouw relatiebeheer rust op 4 pijlers: social media, adverteren, mailings  en marketingondersteuning. Je bepaalt zelf welke M-Blox je inzet, afhankelijk van jouw strategie of wens. Alle diensten zijn via de M-Blox-formule eenvoudig op elkaar te stapelen. Je kunt ook een totaalpakket afnemen waarin alle diensten zijn vertegenwoordigd.

m blox

Social media

Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter en Youtube zijn inmiddels gemeengoed en ideaal om met jouw huidige en nieuwe klanten te communiceren. Into M waakt over een strategische inzet van social media.
Lees meer »

Adverteren op social media

Door te adverteren op social media vergroot je je naamsbekendheid, zorg je voor een (betere) herkenbaarheid van je organisatie en kun je nieuwe klanten aan je binden.
Lees meer »

Mailings

Via digitale nieuwsbrieven kan jouw klant op een snelle manier relevante informatie opnemen. Of via een link meteen te reageren op een oproep, actie of vraag. Into M verzorgt mailings met een gegarandeerd hoge conversiewaarde.
Lees meer »

Marketingondersteuning

Een goed marketing- en communicatieplan is de basis voor succesvol ondernemen. Wij hebben de professionals en expertise in huis om deze plannen vorm te geven voor jouw bedrijf.
Lees meer »

Nieuws

Verduurzaming vergemakkelijken met Positief Wonen

Veel mensen willen hun huis verduurzamen, maar lopen tegen verschillende problemen aan. Hoe zorg je voor financiering van verduurzamende maatregelen en hoe pak je de verduurzaming aan? Lees meer »

Een extra feestelijk artikel

De kerstperiode is een goed moment om extra onder de aandacht te komen bij je klanten en relaties. Je kunt hen bedanken voor het afgelopen jaar en aangeven dat je ook in het nieuwe jaar weer voor hen klaarstaat. De nieuwsbrieven die we rond de feestdagen versturen, voorzien we daarom van een leuke kerstboodschap. Dit plaatsen we in een artikel bovenaan de nieuwsbrief. Uiteraard voegen we ook een feestelijke afbeelding toe. In consumentennieuwsbrief wensen we de lezers fijne feestdagen. Deze nieuwsbrief versturen we op 15 december. In de zakelijke nieuwsbrief, die we op 4 januari versturen, wensen we lezers een mooi 2023. Lees meer »

Hoe ziet jouw kerstgroet eruit?

Met een kerst- of nieuwjaarswens via de mail kun je op een leuke en laagdrempelige manier onder de aandacht komen bij je klanten. Een mooie of grappige wens tovert een gegarandeerd een glimlach op het gezicht van je klanten en relaties in de donkere dagen voor kerst. Lees meer »

Haal meer omzet uit de klantgroep senioren

Iedere levensfase brengt andere vragen en uitdagingen op financieel gebied met zich mee. Dat geldt natuurlijk ook voor senioren. Het kan interessant zijn om extra aandacht te besteden aan deze groep (potentiële) klanten, bijvoorbeeld met betrekking tot seniorenhypotheken. Maar hoe bereik je deze klantgroep op een passende manier? Lees meer »

Waarom zie je lege velden in de rapportage?

Er is een goede reden voor de lege velden die je soms in de rapportage tegen zult komen. Dit heeft alles te maken met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Ons nieuwe systeem is namelijk helemaal AVG-proof en daarmee toekomstbesteding. Lees meer »

Datum rapportage nieuwsbrief mei

Normaal gesproken zou de rapportage van de nieuwsbrief op 26 mei verstuurd worden, precies een week na de verzending. Dit valt echter op Hemelvaartsdag, een landelijke vrije dag. Daarom versturen we de rapportages deze maand niet op donderdag maar op vrijdag, 27 mei. Lees meer »

Aanpassingen in het template van de nieuwsbrief

De afgelopen zomer hebben we gebruikt om alle gegevens over te zetten naar ons nieuwe systeem. Zo zijn we weer helemaal klaar voor de toekomst. Lees meer »

Zakelijk gebruik van emoji’s? Ben voorzichtig

Het gebruik van emoji’s in een zakelijke context wordt door veel mensen nog steeds als onprofessioneel ervaren. Een blije smiley sturen naar een klant is misschien (nog) niet zo’n goed idee. Lees meer »

Vanaf nu heb je langer de tijd om WhatsApp-berichten te verwijderen

Voorheen kon je tot een uur na verzending een berichtje verwijderen voor iedereen in het gesprek. Als je een lullige opmerking maakte in een groepsapp of een berichtje naar de verkeerde persoon stuurde, kon je dat nog snel corrigeren. Lees meer »