Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter en Youtube. Social media zijn haast niet meer weg te denken in het dagelijks leven. Bijna iedereen gebruikt social media om met elkaar in contact te komen en te communiceren. Maar ook om mooie momenten te delen of informatie te vergaren. Voor jou als ondernemer is social media ideaal om in contact te komen met jouw klanten, contact te onderhouden en om nieuwe klanten aan je te binden.

intom social media m blox

Into M ondersteunt je bij de inzet van social media. Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter en Youtube zijn veelgebruikte manieren om met jouw huidige en nieuwe klanten te communiceren. Into M zorgt voor een strategische inzet van social media. Je communiceert gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten. Daarnaast kun je met jouw deskundigheid klanten binden. Bijvoorbeeld door ze te wijzen op de gevolgen van een wetswijziging. Een manier van meedenken die jouw klant zal waarderen.

Social media zijn ook een bron van informatie. Ook jouw klanten kondigen via social media bepaalde gebeurtenissen aan. Steeds vaker gaan met ‘ja’ beantwoorde huwelijksverzoeken meteen op social media. Wordt de zoektocht naar een nieuwe auto gedeeld via Twitter of aangekondigd dat een nieuwe baan is gevonden!!!

Geef jouw volgers een kijkje in de ‘keuken’. Ook daarin is social media een mooie aanvulling. Collega’s die een opleiding afronden, een bedankje van een klant of een collega die al 25 jaar bij je in dienst is. Je volgers vinden dit leuk om te weten. Zorg jij voor een mooie foto dan zorgen wij voor een aansprekende post.

 

Bekijk ook onze andere M-blox:

Adverteren op social media Mailings Marketingondersteuning

Nieuws

Threads is de veelbelovende vervanger van X

Threads is een veelbelovend nieuw social media platform. Het heeft qua uiterlijk en gebruiksgemak veel weg van X, het voormalige Twitter. Met dat platform gaat het al lange tijd minder goed. Meta besloot een vervanger te maken, dat werd Threads. Lees meer »

Jouw bedrijf makkelijk vindbaar via Google? Zo regel je dat!

Even Googlen, we doen het bijna automatisch wanneer we op zoek zijn naar informatie. Er is ontzettend veel informatie online beschikbaar en dat is handig. Zoek je naar een fietsenmaker in de buurt, dan voorziet Google je van een lijstje met bedrijven. Ook jouw bedrijf is waarschijnlijk aan Google toegevoegd. Vaak gaat dit automatisch, bijvoorbeeld omdat een bedrijf ingeschreven is bij de Kamer van Koophandel. Lees meer »

Aanpassingen in de artikelen

De digitale wereld van marketing en communicatie verandert snel. Daarom zijn wij constant bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Vanaf deze maand gaan we twee wijzigingen doorvoeren met betrekking tot de artikelen op de website intonieuws.nl (waar de artikelen voor de nieuwsbrief te vinden zijn). Lees meer »

Dit is het begin van een betere nachtrust

Het werk gaat altijd door, zeker nu we veel remote kunnen werken. Nog even iets afmaken voordat je naar huis gaat, in de avond nog snel een presentatie checken of toch nog een mailtje beantwoorden. Voor sommige mensen leidt dit drukke werkleven tot stressklachten. Lees meer »

De zin en onzin van kantoortaal

Als het aankomt op kantoortaal, zijn er twee kampen. De voorstanders zien het als een effectieve en professionele manier van communiceren. De tegenstanders zien vooral nikszeggende en ingewikkelde termen voor alledaagse taken. Lees meer »

Beveilig je social media simpel en snel

Linkjes met berichten als: ‘Ben jij het op dit filmpje’ of ‘je hebt een prijs gewonnen’. Veel mensen ontvangen dergelijke berichten regelmatig. Klik je op de link, dan kunnen hackers achter persoonlijke informatie komen. Onder andere de wachtwoorden van social media-accounts zijn erg gewild door hackers. Lees meer »

Afwezig met kerst? Denk aan een leuke out-of-office-mail

Voordat we kunnen genieten van het kerstdiner, moeten er vaak nog stapels taken afgerond worden. Heb je eindelijk alles afgerond, dan wil je lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie. Toch is er nog één belangrijke taak: een goede out-of-office-mail. Lees meer »

Een extra artikel rond de feestdagen

Voor velen is het inmiddels vaste prik: in de nieuwsbrief van december plaatsen we een extra artikel met een kerstwens. Dit is het eerste artikel in de nieuwsbrief. Het is een leuke en laagdrempelige manier om extra onder de aandacht te komen bij klanten en relaties. Je kunt hen bedanken voor het afgelopen jaar en aangeven dat je in het nieuwe jaar weer voor hen klaarstaat. Lees meer »

Een kerstgroet; daarmee maak je het verschil

Met een kerstgroet of nieuwjaarswens tover je gegarandeerd een glimlach op het gezicht van de ontvanger. Het is een fijne manier om je waardering te tonen aan je klanten en relaties. Lees meer »