De afgelopen zomer hebben we gebruikt om alle gegevens over te zetten naar ons nieuwe systeem. Zo zijn we weer helemaal klaar voor de toekomst.

Hieronder zetten we een aantal wijzigingen voor je op een rij. Dan ben je weer helemaal op de hoogte.

Tekst

De tekst die in de nieuwsbrief staat wordt via het nieuwe systeem iets groter weergegeven, het lettertype blijft hetzelfde. Steeds meer mensen lezen de nieuwsbrief op een smartphone. Grote letters maken de nieuwsbrief beter leesbaar op een telefoon.

Contact opnemen

Onder in de nieuwsbrief staat de knop ‘Neem contact met mij op’. Deze knop leidt de klant naar een pagina waarop staat dat je contact opneemt, of de knop gaat rechtstreeks naar je website. In de nieuwe nieuwsbrieven gaat de knop naar het mailprogramma van de klant waarin meteen een mail wordt geopend met jouw mailadres ingevuld. De klant kan nu zelf tekst toevoegen en de mail versturen. Je kunt in de mail eventueel ook alvast een standaard tekst opnemen. Dan hoeft de klant alleen nog maar op verzenden te drukken.

Door deze manier van werken versturen klanten nooit meer per ongeluk een verzoek om contact op te nemen.

Gaat de knop ‘Neem contact met mij op’ nu naar je website, dan is dat in de toekomst ook zo. Mocht je hierin een verandering willen doorvoeren? Laat het dan even weten. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Verzendmoment

Tot op heden verstuurden we de nieuwsbrief altijd op hetzelfde moment (om 10 uur). De eerste verzending met de nieuwe software versturen we wat meer verspreid over de dag. Aangezien het verzendadres nieuw is, willen we de mailprogramma’s hieraan laten wennen. Door de nieuwsbrieven verspreid over de dag te versturen, verkleinen we de kans dat deze in de spambox komen.

Data

In het verleden werden de mailadressen vooraf gecontroleerd op mogelijke fouten. Dat is nu helaas niet meer mogelijk.

Heb je vragen over de nieuwe manier van opmaken of verzenden van de nieuwsbrief? Laat het ons gerust weten. We beantwoorden je vragen graag.

Into M ondersteunt jouw organisatie met:

De inzet van social media

Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.

Meer info »

Adverteren op social media

Genereer aandacht door te adverteren via social media.

Meer info »

Prettig leesbare mailings

Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.

Meer info »

Marketing­­ondersteuning

Vormgeven van een goed marketing- en communicatieplan.

Meer info »