Via onze nieuwsbrieven houd je je klanten op de hoogte van ontwikkelingen op financieel gebied. Met de Financiële APK ga je nog een stap verder. Je ondersteunt je klanten met verschillende financiële vraagstukken en ontwikkelingen in verschillende fases van hun leven.
Via de nazorgmodules blijf je op de hoogte van ontwikkelingen bij je klanten. Op die manier kun je de dienstverlening optimaliseren, je klantenbestand up-to-date houden en commerciële kansen snel benutten. Je voldoet op een goede en klantgerichte manier aan de verplichtingen op het gebied van nazorg.
Hoe werkt de Financiële APK?
De Financiële APK bestaat uit tien modules over verschillende financiële aspecten. Je klant krijgt een mail met een button naar een formulier. Hier kan de klant snel en makkelijk informatie invullen. Na twee weken versturen we een reminder naar de klanten die het formulier nog niet ingevuld hebben.
Vier weken na verzending ontvang je van ons een rapportage. Ieder kwartaal versturen we een nazorgmodule. Mocht je dit graag in een andere frequentie toepassen, dan zijn daar ook mogelijkheden voor.
Dienstverlening én commercie optimaliseren
Via de Financiële APK verzamel je informatie over je klanten en hun behoeften op financieel gebied. Hiermee kun je de dienstverlening verbeteren en benut je de commerciële kansen die het met zich meebrengt. Bovendien ben je extra onder de aandacht van je klanten.
Ben jij klaar om je dienstverlening naar een hoger plan te tillen? Dan helpen wij je verder. Into M ontzorgt je – net als bij de nieuwsbrieven – volledig op het gebied van de nazorgmodules. Wij zorgen voor het inregelen en verzenden van de formulieren en mails.
Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op.