Into M werkt met M-Blox. Een variëteit aan diensten die stuk voor stuk jouw marketingstrategie versterken.

Het naar een hoger plan brengen van jouw relatiebeheer rust op 4 pijlers: social media, adverteren, mailings  en marketingondersteuning. Je bepaalt zelf welke M-Blox je inzet, afhankelijk van jouw strategie of wens. Alle diensten zijn via de M-Blox-formule eenvoudig op elkaar te stapelen. Je kunt ook een totaalpakket afnemen waarin alle diensten zijn vertegenwoordigd.

m blox

Social media

Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter en Youtube zijn inmiddels gemeengoed en ideaal om met jouw huidige en nieuwe klanten te communiceren. Into M waakt over een strategische inzet van social media.
Lees meer »

Adverteren op social media

Door te adverteren op social media vergroot je je naamsbekendheid, zorg je voor een (betere) herkenbaarheid van je organisatie en kun je nieuwe klanten aan je binden.
Lees meer »

Mailings

Via digitale nieuwsbrieven kan jouw klant op een snelle manier relevante informatie opnemen. Of via een link meteen te reageren op een oproep, actie of vraag. Into M verzorgt mailings met een gegarandeerd hoge conversiewaarde.
Lees meer »

Marketingondersteuning

Een goed marketing- en communicatieplan is de basis voor succesvol ondernemen. Wij hebben de professionals en expertise in huis om deze plannen vorm te geven voor jouw bedrijf.
Lees meer »

Nieuws

LinkedIn viert zijn verjaardag: kansen voor jouw onderneming!

Sinds de oprichting op 5 mei 2003 is LinkedIn uitgegroeid tot dé ontmoetingsplek voor ondernemers en professionals. Voor MKB-bedrijven biedt LinkedIn unieke mogelijkheden om hun zichtbaarheid te vergroten, nieuwe klanten te bereiken en zakelijke relaties te versterken. Juist in een tijd waarin online netwerken steeds belangrijker wordt, kan een sterke LinkedIn aanpak hét verschil maken. Lees meer »

Mei rapportage nieuwsbrief

Normaal gesproken versturen we de nieuwsbrief rapportage een week na verzending. Voor deze maand zou dat op 29 mei zijn. Omdat dat op Hemelvaartsdag valt, zullen we de rapportage een dag later, op vrijdag 30 mei, versturen. Mocht dat niet lukken, dan kan het zijn dat je de rapportage uiterlijk maandag 2 juni ontvangt. Lees meer »

Pas je WhatsApp aan

Met een recente update introduceerde WhatsApp chatthema’s, waarmee je chats een persoonlijke uitstraling geeft. Je kunt kiezen uit vooraf ingestelde thema’s, waarbij zowel de achtergrond als de spraakbubbels veranderen. Wil je het helemaal zelf bepalen? Dan kun je je eigen kleurenmix samenstellen of een achtergrond uit je fotocollectie gebruiken. Goed om te weten: deze aanpassingen zijn alleen voor jou zichtbaar, niet voor je gesprekspartner. Lees meer »

Dag van de medewerker

Op 17 april is het weer zover: de Dag van de Medewerker. Een dag waarop werkgevers hun team in het zonnetje zetten en waardering uitspreken voor hun inzet. Dit lijkt misschien een klein gebaar, maar het kan een grote impact hebben op motivatie, werkplezier en loyaliteit. Waarom is deze dag zo belangrijk? En wat levert het op voor jou als werkgever? Lees meer »

5 Tips om beter om te gaan met binnenkomende mails

Het efficiënt beheren van je e-mails bespaart niet alleen tijd, maar helpt je ook om productiever en minder gestrest te werken. Hier zijn vijf praktische tips om beter om te gaan met binnenkomende mails. Lees meer »

De waarde van reviews voor adviseurs

Online een verzekering afsluiten? Een adviseur inschakelen? Veel consumenten vertrouwen op de ervaringen van anderen voordat ze een beslissing nemen. Reviews spelen hierin een cruciale rol. Maar wat betekent dit voor jou? Hoe kun je reviews effectief inzetten om vertrouwen te winnen en nieuwe klanten aan te trekken? Lees meer »

Humor verhoogt de productiviteit

De werkdruk is bij veel mensen regelmatig erg hoog. We hebben dan de neiging om heel serieus en geconcentreerd aan de slag te gaan, zonder afleiding. Dat is natuurlijk goed, zo krijg je veel werk gedaan. Maar het is ook belangrijk om af en toe tijd en ruimte te maken voor een grapje. Lachen is het beste medicijn, ook op de werkvloer. Lees meer »

40-plussers actiever op social media

Sinds de opkomst van social media heeft het onze manier van communiceren, werken en ontspannen drastisch veranderd. Waar het vroeger vooral werd gebruikt om in contact te blijven met vrienden en familie, heeft het zich ontwikkeld tot een essentieel platform voor nieuws, entertainment en zakelijke netwerken. De verschuivingen in gebruikersgedrag laten zien hoe diepgeworteld social media in ons leven is en hoe trends voortdurend evolueren. Lees meer »

De 5 Beste Zakelijke Apps

De technologische vooruitgang heeft een enorme impact op hoe we zakendoen. Van communicatie en samenwerking tot projectmanagement en onkostenbeheer – apps spelen een cruciale rol in het stroomlijnen van dagelijkse taken. In een wereld waar technologie een essentieel hulpmiddel is geworden in het bedrijfsleven, kunnen de juiste apps je werkdag efficiënter, productiever en stressvrij maken. Lees meer »