Voordat we kunnen genieten van het kerstdiner, moeten er vaak nog stapels taken afgerond worden. Heb je eindelijk alles afgerond, dan wil je lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie. Toch is er nog één belangrijke taak: een goede out-of-office-mail.
Voor velen is het inmiddels vaste prik: in de nieuwsbrief van december plaatsen we een extra artikel met een kerstwens. Dit is het eerste artikel in de nieuwsbrief. Het is een leuke en laagdrempelige manier om extra onder de aandacht te komen bij klanten en relaties. Je kunt hen bedanken voor het afgelopen jaar en aangeven dat je in het nieuwe jaar weer voor hen klaarstaat.
Met een kerstgroet of nieuwjaarswens tover je gegarandeerd een glimlach op het gezicht van de ontvanger. Het is een fijne manier om je waardering te tonen aan je klanten en relaties.
Een foto zegt meer dan duizend woorden. Het is een oud gezegde, maar het klopt nog steeds helemaal. Foto’s zijn ontzettend belangrijk. Tegenwoordig is er heel veel informatie te vinden, zeker op internet. Een goede foto springt eruit en trekt de aandacht van de lezers. Zo kun je jouw content onderscheiden van anderen.
Via kanalen kunnen personen en organisaties makkelijk updates versturen naar hun volgers. Het gaat om tekst, foto’s, video’s, stickers en peilingen. Gebruikers van WhatsApp kunnen kanalen die zij willen volgen makkelijk selecteren door te zoeken op hobby’s, sportteams en lokale instellingen. Als abonnee van een bepaald kanaal kun je geen berichten sturen, je kunt alleen reageren op berichten door middel van emoji’s.
Vergrijzing is een terugkerend thema in de wereld. De bevolking wordt steeds ouder. Over tien jaar is één op de vier Nederlanders 65-plusser. Dat heeft gevolgen voor maatschappelijke zaken zoals de gezondheidszorg, maar ook voor de economie.
Steeds meer 40-plussers zijn sociale media gaan gebruiken. Dat blijkt uit het Nationale Social Media Onderzoek. Dit is een jaarlijks terugkomend onderzoek naar het social media gebruik van de Nederlandse bevolking. Het onderzoek geeft inzicht in het gebruik van social media door mensen boven de 15 jaar.
Via onze nieuwsbrieven houd je je klanten op de hoogte van ontwikkelingen op financieel gebied. Met de Financiële APK ga je nog een stap verder. Je ondersteunt je klanten met verschillende financiële vraagstukken en ontwikkelingen in verschillende fases van hun leven.
De openingstijden van een restaurant, dat leuke kledingstuk van een vriendin of de allernieuwste gadget. Willen we ergens meer over weten? ‘Ik ga het even Googlen.’ In heel veel gevallen gaat je zoekopdracht in Google, of een andere zoekmachine, over onschuldige informatie.
Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.
Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.