Steeds meer 40-plussers zijn sociale media gaan gebruiken. Dat blijkt uit het Nationale Social Media Onderzoek. Dit is een jaarlijks terugkomend onderzoek naar het social media gebruik van de Nederlandse bevolking. Het onderzoek geeft inzicht in het gebruik van social media door mensen boven de 15 jaar.

Via onze nieuwsbrieven houd je je klanten op de hoogte van ontwikkelingen op financieel gebied. Met de Financiële APK ga je nog een stap verder. Je ondersteunt je klanten met verschillende financiële vraagstukken en ontwikkelingen in verschillende fases van hun leven.

De openingstijden van een restaurant, dat leuke kledingstuk van een vriendin of de allernieuwste gadget. Willen we ergens meer over weten? ‘Ik ga het even Googlen.’ In heel veel gevallen gaat je zoekopdracht in Google, of een andere zoekmachine, over onschuldige informatie.

Heb je een foutje gemaakt of wil je bij nader inzien de toon van een bericht toch wat anders neerzetten, dat kan! WhatsApp krijgt een nieuwe functie waarmee je verstuurde berichten kunt bewerken.

Als ontvangers de mail met de nieuwsbrief beantwoorden, dan komt dit bericht uiteraard in je mailbox terecht. Alleen het bericht maakt een kleine omweg. Hierdoor kan het mailadres of het onderwerp van de mail op spam lijken. Het is belangrijk om te weten hoe dit werkt, want dan weet je waar je moet letten als je een reactie krijgt op je nieuwsbrief.

Internet heeft zowel ons privéleven als ons werkende leven compleet veranderd. Communicatie via digitale kanalen gaat veel makkelijker en sneller. Maar die snelheid heeft ook een keerzijde. Alle meldingen en berichtjes geven een enorme hoeveelheid prikkels die ons brein moet verwerken. Dat is soms lastig, zeker op drukke dagen. Dan liggen stress en vermoeidheid op de loer.

Internetoplichters en hackers blijven nieuwe methodes zoeken om persoonsgegevens te stelen via sociale media. Sinds kort is er weer een nieuwe methode ontdekt. Daarom is het belangrijk om je zakelijke accounts op Facebook en andere sociale media extra in de gaten te houden.

Naast de ouderwetse mond-tot-mondreclame zijn ook de digitale reviews tegenwoordig van onschatbare waarde. Veel consumenten bekijken eerst de reviews voordat ze een product bestellen of een dienst afnemen.

Een eigen artikel in de nieuwsbrief is een mooie aanvulling op de informatieve artikelen die Into M iedere maand verzorgt. In je eigen artikel kun je meer specifieke en persoonlijke informatie delen over jouw kantoor. Denk bijvoorbeeld aan de introductie van een nieuwe collega, een leuke actie omdat je een bepaald aantal jaar bestaat, een bericht over een leuke attentie die je hebt gekregen van een tevreden klant of een beschrijving van successen die je hebt behaald.

Into M ondersteunt jouw organisatie met:

De inzet van social media

Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.

Meer info »

Adverteren op social media

Genereer aandacht door te adverteren via social media.

Meer info »

Prettig leesbare mailings

Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.

Meer info »

Marketing­­ondersteuning

Vormgeven van een goed marketing- en communicatieplan.

Meer info »