Het werk gaat altijd door, zeker nu we veel remote kunnen werken. Nog even iets afmaken voordat je naar huis gaat, in de avond nog snel een presentatie checken of toch nog een mailtje beantwoorden. Voor sommige mensen leidt dit drukke werkleven tot stressklachten.

Als het aankomt op kantoortaal, zijn er twee kampen. De voorstanders zien het als een effectieve en professionele manier van communiceren. De tegenstanders zien vooral nikszeggende en ingewikkelde termen voor alledaagse taken.

Linkjes met berichten als: ‘Ben jij het op dit filmpje’ of ‘je hebt een prijs gewonnen’. Veel mensen ontvangen dergelijke berichten regelmatig. Klik je op de link, dan kunnen hackers achter persoonlijke informatie komen. Onder andere de wachtwoorden van social media-accounts zijn erg gewild door hackers.

Voordat we kunnen genieten van het kerstdiner, moeten er vaak nog stapels taken afgerond worden. Heb je eindelijk alles afgerond, dan wil je lekker gaan genieten van je welverdiende vakantie. Toch is er nog één belangrijke taak: een goede out-of-office-mail.

Voor velen is het inmiddels vaste prik: in de nieuwsbrief van december plaatsen we een extra artikel met een kerstwens. Dit is het eerste artikel in de nieuwsbrief. Het is een leuke en laagdrempelige manier om extra onder de aandacht te komen bij klanten en relaties. Je kunt hen bedanken voor het afgelopen jaar en aangeven dat je in het nieuwe jaar weer voor hen klaarstaat.

Met een kerstgroet of nieuwjaarswens tover je gegarandeerd een glimlach op het gezicht van de ontvanger. Het is een fijne manier om je waardering te tonen aan je klanten en relaties.

Een foto zegt meer dan duizend woorden. Het is een oud gezegde, maar het klopt nog steeds helemaal. Foto’s zijn ontzettend belangrijk. Tegenwoordig is er heel veel informatie te vinden, zeker op internet. Een goede foto springt eruit en trekt de aandacht van de lezers. Zo kun je jouw content onderscheiden van anderen.

Via kanalen kunnen personen en organisaties makkelijk updates versturen naar hun volgers. Het gaat om tekst, foto’s, video’s, stickers en peilingen. Gebruikers van WhatsApp kunnen kanalen die zij willen volgen makkelijk selecteren door te zoeken op hobby’s, sportteams en lokale instellingen. Als abonnee van een bepaald kanaal kun je geen berichten sturen, je kunt alleen reageren op berichten door middel van emoji’s.

Vergrijzing is een terugkerend thema in de wereld. De bevolking wordt steeds ouder. Over tien jaar is één op de vier Nederlanders 65-plusser. Dat heeft gevolgen voor maatschappelijke zaken zoals de gezondheidszorg, maar ook voor de economie.

Into M ondersteunt jouw organisatie met:

De inzet van social media

Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.

Meer info »

Adverteren op social media

Genereer aandacht door te adverteren via social media.

Meer info »

Prettig leesbare mailings

Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.

Meer info »

Marketing­­ondersteuning

Vormgeven van een goed marketing- en communicatieplan.

Meer info »