Ja, een speciale, nationale dag om je bureau op te ruimen bestaat echt! En deze dag is ook niet voor niks in januari. Met een opgeruimd bureau werken we namelijk allemaal een stuk fijner. Je raakt minder snel afgeleid, dat maakt concentreren makkelijker en daarmee ben je productiever.  

Veel mensen willen hun huis verduurzamen, maar lopen tegen verschillende problemen aan. Hoe zorg je voor financiering van verduurzamende maatregelen en hoe pak je de verduurzaming aan?

De kerstperiode is een goed moment om extra onder de aandacht te komen bij je klanten en relaties. Je kunt hen bedanken voor het afgelopen jaar en aangeven dat je ook in het nieuwe jaar weer voor hen klaarstaat. De nieuwsbrieven die we rond de feestdagen versturen, voorzien we daarom van een leuke kerstboodschap. Dit plaatsen we in een artikel bovenaan de nieuwsbrief. Uiteraard voegen we ook een feestelijke afbeelding toe.

In consumentennieuwsbrief wensen we de lezers fijne feestdagen. Deze nieuwsbrief versturen we op 15 december. In de zakelijke nieuwsbrief, die we op 4 januari versturen, wensen we lezers een mooi 2023.

Iedere levensfase brengt andere vragen en uitdagingen op financieel gebied met zich mee. Dat geldt natuurlijk ook voor senioren. Het kan interessant zijn om extra aandacht te besteden aan deze groep (potentiële) klanten, bijvoorbeeld met betrekking tot seniorenhypotheken. Maar hoe bereik je deze klantgroep op een passende manier?

Met een kerst- of nieuwjaarswens via de mail kun je op een leuke en laagdrempelige manier onder de aandacht komen bij je klanten. Een mooie of grappige wens tovert een gegarandeerd een glimlach op het gezicht van je klanten en relaties in de donkere dagen voor kerst.

Er is een goede reden voor de lege velden die je soms in de rapportage tegen zult komen. Dit heeft alles te maken met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Ons nieuwe systeem is namelijk helemaal AVG-proof en daarmee toekomstbesteding.

De afgelopen zomer hebben we gebruikt om alle gegevens over te zetten naar ons nieuwe systeem. Zo zijn we weer helemaal klaar voor de toekomst.

Het gebruik van emoji’s in een zakelijke context wordt door veel mensen nog steeds als onprofessioneel ervaren. Een blije smiley sturen naar een klant is misschien (nog) niet zo’n goed idee.

Voorheen kon je tot een uur na verzending een berichtje verwijderen voor iedereen in het gesprek. Als je een lullige opmerking maakte in een groepsapp of een berichtje naar de verkeerde persoon stuurde, kon je dat nog snel corrigeren.

Into M ondersteunt jouw organisatie met:

De inzet van social media

Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.

Meer info »

Adverteren op social media

Genereer aandacht door te adverteren via social media.

Meer info »

Prettig leesbare mailings

Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.

Meer info »

Marketing­­ondersteuning

Vormgeven van een goed marketing- en communicatieplan.

Meer info »