Iedere levensfase brengt andere vragen en uitdagingen op financieel gebied met zich mee. Dat geldt natuurlijk ook voor senioren. Het kan interessant zijn om extra aandacht te besteden aan deze groep (potentiële) klanten, bijvoorbeeld met betrekking tot seniorenhypotheken. Maar hoe bereik je deze klantgroep op een passende manier?

Met een kerst- of nieuwjaarswens via de mail kun je op een leuke en laagdrempelige manier onder de aandacht komen bij je klanten. Een mooie of grappige wens tovert een gegarandeerd een glimlach op het gezicht van je klanten en relaties in de donkere dagen voor kerst.

Er is een goede reden voor de lege velden die je soms in de rapportage tegen zult komen. Dit heeft alles te maken met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Ons nieuwe systeem is namelijk helemaal AVG-proof en daarmee toekomstbesteding.

De afgelopen zomer hebben we gebruikt om alle gegevens over te zetten naar ons nieuwe systeem. Zo zijn we weer helemaal klaar voor de toekomst.

Het gebruik van emoji’s in een zakelijke context wordt door veel mensen nog steeds als onprofessioneel ervaren. Een blije smiley sturen naar een klant is misschien (nog) niet zo’n goed idee.

Voorheen kon je tot een uur na verzending een berichtje verwijderen voor iedereen in het gesprek. Als je een lullige opmerking maakte in een groepsapp of een berichtje naar de verkeerde persoon stuurde, kon je dat nog snel corrigeren.

Normaal gesproken zou de rapportage van de nieuwsbrief op 26 mei verstuurd worden, precies een week na de verzending. Dit valt echter op Hemelvaartsdag, een landelijke vrije dag. Daarom versturen we de rapportages deze maand niet op donderdag maar op vrijdag, 27 mei.

‘Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.’ Dit is niet voor niks een oud gezegde. Er zit een belangrijke kern van waarheid in. Allereerst maakt een grapje op z’n tijd je werkdag gewoon een stuk leuker.

Deze maand is het weer zover: de 13de dag van de maand valt op vrijdag. Bij veel mensen staat vrijdag de 13de bekend als een ongeluksdag. Wat weet jij over vrijdag de 13de? Hier vind je een aantal leuke weetjes.

Into M ondersteunt jouw organisatie met:

De inzet van social media

Communiceer gericht met klanten over (nieuwe) producten of diensten.

Meer info »

Adverteren op social media

Genereer aandacht door te adverteren via social media.

Meer info »

Prettig leesbare mailings

Digitale nieuwsbrieven met gevarieerde onderwerpen voor jouw bedrijf.

Meer info »

Marketing­­ondersteuning

Vormgeven van een goed marketing- en communicatieplan.

Meer info »